Στην Κυριακή της Ορθοδοξίας
Λαμπρότατη, αγαπητοί μου, προβάλλει η Α΄ Κυριακή της Μεγάλης Σαρακοστής, η Κυριακή της Ορθοδοξίας! Οι καρδιές των πιστών πλημμυρίζουν από κατάνυξη, με τους ωραιότατους ύμνους, τα αναγνώσματα και την περιφορά των αγίων Εικόνων, που την αναστήλωσή τους γιορτάζουμε, καθώς και τον θρίαμβο της Ορθοδόξου Πίστεως κατά της φοβερής αιρέσεως των Εικονομάχων, των αιρετικών δηλαδή που απέρριπταν την τιμή των Εικόνων. Για εκατό και πλέον χρόνια είχε διαταραχθεί η ειρήνη της Εκκλησίας, με διωγμούς από τους κακοδόξους. Την πρώτη Κυριακή των Νηστειών, κατά το έτος 843, η Βασίλισσα Θεοδώρα με το γιό της Μιχαήλ μαζί με τον κλήρο και το λαό, λιτάνευσαν και αναστήλωσαν τις άγιες Εικόνες. Από τότε, κάθε χρόνο, έχομε την ανάμνηση αυτού του γεγονότος, γιατί καθορίστηκε οριστικά ότι: δεν λατρεύουμε τις Εικόνες. Τιμούμε όλους τους Αγίους, αλλά λατρεύουμε μόνο τον Τριαδικό Θεό.
Διαβάστε περισσότερα…








