«Εξήνθησεν η Έρημος»
Eίναι κάμποσα χρόνια, που αξιώθηκα να επισκεφτώ το περίφημο Μοναστήρι του Αγίου Αντωνίου- το αρχαιότερο στην Αίγυπτο κι από τα παλαιότερα στον κόσμο. Φωλιασμένο από τον 4ο μ. Χ αιώνα στην καρδιά της ανατολικής ερήμου της Θηβαΐδας, κοντά στην Ερυθρά Θάλασσα, με την πλούσια ιστορία, την αρχιτεκτονική και την πνευματική παρουσία, αποτελεί έναν εξαιρετικό «προορισμό» για τους χριστιανούς προσκυνητές, και όχι μόνο. Σπουδαίο πνευματικό κέντρο, εκτός από τη διατήρηση των αρχαίων χριστιανικών Τεχνών, αποτελεί και «καταφύγιο» για τους Κόπτες, που συχνά αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα, σε μια χώρα, με την πλειοψηφία του μουσουλμανικού πληθυσμού.
Διαβάστε περισσότερα…








